Tacopaj på G

Hej
Här hemma står just nu en tacopaj i ugnen & om 25-30 miuter är det mat. Tur det då jag är fasligt hungrig nu =) Skulle behöva ta något innan maten då jag dumt nog skippade lunchen idag pga huvudvärk. Fy på mig!!! Vet det men då jag har jobbigt nog att äta lunch så är det inte så roligt att trycka i sig ett mål när man när skit. Får kompromissa med lite lördagsgodis ikväll istället =)

Idag har vi varit hos Lillys farmor & farfar där hon kört slut på dom båda. Jag hade ju som sagt huvudvärk så det var lite skönt att slippa leka som en tok just dag. Sen blev jag i vanlig ordning misshandlad av lilla L i magen. Kan lova att denna lilla dam har de vassaste hälarna i länet. Fy vad hon kan göra illa en. Håller verkligen igång 24/7 med. Men så är det ju när man har en liten där inne. Ska bli kul natt se om hon kan sparkas & så hela graviditeten som sin syster eller om det inte finns plats i slutet. För Lilly sparkade hela tiden verkligen. Slutatde väl nog hon föddes =) Men jag tor att jag hade mer plats med henne för Léone är ju så långt ner men sparkar hela tiden mig i revbenen. Jobbigt som bara den att andas redan nu så jag vet inte hur det ska gå längre fram. Men men. Vi frå helt enkelt se =)

nej nu ska jag kolla till maten lite snabbt.


Kommentarer
Postat av: Tina

så var Melvin också, sparka bara på revbenen.

2010-09-19 @ 09:20:08
URL: http://tinaomelvin.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

muums! allt bra?

2010-09-19 @ 14:12:56
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling