TGIF

Hej
Äntligen fredag & nu är det slut på denna vecka med fullt ös. Har ju haft något att görq nästan varje dag denna vecka vilket är otroligt ovanligt här hemma =)Men det var så otroligt skönt att komma ner till ett rent & fint hem imorse. Känns härligt att förstöka få ordning på sina rutiner någolunda innan Léone kommer ut så man vet att det inte skämmas när det kommer folk & hälsa på. Men hit kommer det ju knappt männinskor endå haha. Fast vi fick besök igår av en mammakompis med tillhörande son men då var vi självklart inte hemma. Attans! Men ni får självklart kommer hit & leka någon annan dag Annika =)

Idag fick jag höra en jobbig sak som handlade om maken men det är inget jag vill ta upp här på bloggen innan jag pratat med V om han vill att alla vet vad som hänt. Men det var en sak som hände i morse när han jobbade. Gud vad hemskt att sånna saker ska hända säger jag bara.

Idag får vi se vad vi hittar på. Mina förälder kommer nog hit snart på en liten fika om jag förstod det hela rätt =) Sen vet jag inte vad vi ska hitta på resten av dagen & kvällen. Men något blir det säkert. Blir väl lite soffmys med min underbara man ikväll iaf för att fira att det är helg & att vi har varandra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har sett att du skriver TGIF som överskrift ibland. Vad betyder det?

2010-09-04 @ 08:25:01

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling