Tisdag

Hej
Här hemma gick jag & Lilly upp vid 8.30 tiden men jag har varit vaken till&från sen 7 då V gick upp till jobbet. Han har nämligen bytt dag idag så han är ledig på torsdag istället =)

Idag har jag absolut ingen aning om vad jag & busen ska hitta på. Finns ju inget att hitta på & jag tror att alla är upptagna med annat med så vi får väl hitta på något bara jag & Lilly. Något blir det ju alltid.

Nej nu ska jag gå & hämta lite frukost. Har inte varit sugen på något men nu börjar det komma så då får man passa på =)


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 26

Ja, den är verkligen underbar! Och jag håller med om det där med knapparna, men det funkar nog :)

2010-09-28 @ 09:46:16
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 26

Ja fast i och med att den är stickad skulle nog inte jag våga sätta mig och sprätta upp och sätta i andra knappar, då skulle nog allt dras upp i ett enda långt snöre :) Eventuellt kan man kanske sätta fast knapparna som redan sitter där på ena sidan och sedan sätta tryckknappar under. Om man orkar och kan sånt.. :) Kramar

2010-09-28 @ 18:30:15
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling