Tisdag

Hej
Idag var det ju meningen att vi skulle in till Uppsala med underbara Sanne men hon avbokade för ett tag sen då hon hade hemsk huvudvärkt. Så nu är inte V längre så supersugen på att åka in till Uppsala utan vill vara hemma denna regninga dag. Synd bara att det är sånna här dagar som det är bäst att åka in till stan eftersom det just regnar. Men men. jag har lärt mig att det inte är något ide att hoppas på ett besök till stan längre. Så är det bara.

Igår fick jag förresten ett litet kusinbarn till! =) En liten supersöt tös blev det som kom 11 dagar innan BF. Grattis till er. Hoppas vi snart ses så man får mysa lite emd tösen innan det är dags för oss att få våran lilla tjej. Undra hur mycket mer man kommer längta efter Leone nu då? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling