Uppsala

Hej
Äntligen fick jag komma iväg till Uppsala för att kolla in lite bebiskläder. Men det blev tyvärr inga köpta =( Hade hittat en supersöt hello kitty dress i 50 inne på H&M sist vi var in där men det fanns såklart inga kvar nu när vi visste att det är en Léone i magen. Morr.... Men det hinner nog komma in flera innan det är dags för henne att titta ut. Sen var vi runt & kollade på lite vinter kläder till henne med. Har ju overaller i 50 & 56 men jag är sugen att köpa en liten påse med som hon kan ligga i när vi går med vagnen & jag hittade en jättefin på Kappahl men jag ville inte lägga ut dom pengarna just idag. Så jag får hoppas att den kommer finnas kvar närst sväng istället. Samma med ett set om mössa & vantar. Vet ju hur det var sist med Lilly. Man måste ju tyvärr vara snabb & köpa vinterkläderna redan nu för om en månad kommer inget finnas kvar typ. Hoppas att jag kan övertala maken om en till tur snart =)

Så det är det vi har fixat med idag. Skulle MMS blogga lite med men mitt batteri var nästan dött så den ville inte få iväg bilderna. Som vanligt. Lilly fick förresten en jättesöt skjortklänning ala jeans inne från H&M. Så himla söt var den. Och mjuk med vilket är ett stort plus. Så den kommer nog åka på imorgon & då blir det såklart kort =)

Just nu håller vi på med maten så jag ska nog springa & kolla om maken behöver någon hjälp. Ses senare hoppas jag =) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska ni ha för syskonvagn?



2010-09-05 @ 19:44:22
Postat av: mmautildah

fin blogg & du får ha en fortsatt trevlig söndagskväll :)

2010-09-05 @ 20:01:10
URL: http://nattstad.se/mmautildah
Postat av: MAMMABEA.SE BF 13/10

Tråkigt att den inte fanns kvar. Men nästa gång hittar ni säkert något ÄNNU finare ;)

2010-09-05 @ 20:20:05
URL: http://mammabea.se
Postat av: Liselotte svarar:

Svar till anonym: Vi kommer att köpa en carena double swing till Lilly & Léone. Vi valde mellan den & UJ:n men carenan vann då det kostar hälften av UJ:ns pris & dom är nästintill lika. Gillar den verkligen. Ska förhoppningsvis köpa den snart & då kommer det självklart upp bilder på den =)

2010-09-05 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling