Utvilad & mätt

Hej
Jösses vad jag har varit sliten idag. Men nu är man pigg osm en mört. har precis vaknat efter en liten lur på soffan & därav den dåliga uppdateringen =) Vi har precis ätit lite mat här hemma & fy vad gott det var. Blev grillad kyckling med pommes denna kväll & det var välbehövligt då jag denna dag inte fått i mig mycket alls eftersom jag varit så trött. Fy på mig jag vet. Men det blir ju tyvärr så ibland. Men jag rkar inte alltid tvångsäta heller fast jag vet att jag måste. Lilla L får ju i sig det hon behöver endå hoppas jag & det är visseligen min kropp som tar stryk men det är smällar man får ta.

Just nu har Lilly gått i säng & det blev inte mycket gnäll vid denna läggning så nu hoppas vi på en bra natt med. Sitter & kollar lite på TV:n. Är Sandor/Ida på 5 som står på just nu. Vilka minnen. Är längesan man såg den nu. Gick första året på gymnasiet om jag inte minns helt fel. Och det var ju inte igår kan jag lova er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling