Välkommen September

Hej
Idag är det äntligen 1:a september. Som vi har längtat efter denna dag. Idag är ju som ni nu vet den underbara dagen då vi ska få se vårat lilla barn i magen igen =) Så idag vet ni ju vad vi kommer hitta på.

Denna dag var det min lilla tur att gå upp med Lilly men det gjorde ingenting då hon sov till hela 8.30 idag. Duktiga lilla tjejen =) Men denna morgon var jag beredd på att vi skulle upp redan vid 6 tiden då hon vägrade sova på dagen igår. Och det blev att hon somnade för natten redan vid 16.40!!!! Men vi har turligen en snäll liten tjej som älskar att sova så det funkade endå.

Nej nu är det dags att se till att poappan i huset kommer igång. Han ligger nämligen fortfarande & sover. Tröttmössa där =) Men jag måste nog väcka honom då vi ska åka iväg vid 11.30/12 så han kun ju behöva sparkas ur sängen nu =) Tycker ni inte?

Glöm inte bort att gissa könet på den lilla imagen i inlägget nedanför. Kan säga att det just nu är tjej som leder inne på omröstningen=) Men om man kollar kommentarerna är det kille haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du tillåta att din unge går och sover kl 16.40 och sen sova till 8.30? är inte de tok för många timmar att sova för ett litet barn?!

2010-09-01 @ 12:21:50
Postat av: V

Så mycket var det ändå inte..

Kolla tabellen här får du se, sluta kasta skit utan fakta..



http://se.babycenter.com/baby/sleep/sleepneeded/

2010-09-01 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling