1 månad kvar

Hej
Idag är det ju den 2:a vilket betyder att våran Lilly blir 23 månader idag. Vilket alltså betyder att det är en liten månad kvar till hennes 2 års dag. Herregud. Tänk att jag om en månad är mamma till en 2 åring. Tänk att tiden har gått så otroligt fort. Tycker det var nyss som detta kort var taget med det är faktiskt på dagen 2 år sedan.

K Ä R L E K

Jag kan inte riktigt fatta att man redan har varit mamma till den där lilla illbattingen i 2 år snart. Tänk att våran lilla Lilly har legat där inne i min mage och haft det varm och gott när hon i dag hjälper till med sin lillasyster. Aldrig kunde jag tro för 2 år sen att kärleket till den lilla i magen jag kände då skulle kännas så otrligt många gånger starkare så fort hon var ute ur magen. Och att den varje dag skulle bli starkare och starkare♥


Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Så fin mage :D Lycka till med allting!

2011-04-04 @ 18:48:32
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling