Back to Berg!

Hej
Ja nu var det ett tag sen jag satt vid en dator men nu kör vi igen!

Ja, igår kom rörmokaren för att kolla upp om det skulle gå att laga läckan utan att riva upp badrums väggen man det var ett big NO NO så nu vet vi vad vi kommer få fixa i sommar. Jobbigt men endå skönt då det verkligen var dags att fixa det. Synd bara att man inte är gjort av pengar för det är ju inte super billigt att fixa. Men vi har ju iaf klinkers hemma som köptes på en outlet när huset köptes så nu är det bara resten kvar =)

Så nu är huset beboligt igen så vi kommer nog bo i vårat hus igen till på måndag, Lillys födelsedag. Jag kan verkligen inte fatta att min lilla plutt på måndag blir 2 år. Åh jag börjar ju nästan gråta bara av att tänka på det. Underbara lilla Lilly.

Så nu kommmer det nog bli en massa bloggnig igen då jag har en del att skriva om med huset mm. Love it!


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Välkommen "tillbaka"! :)



KRAM!

2011-04-27 @ 21:17:23
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling