För 5 år sedan

Hej
Tänkte ta och bjuda på ett kort från 06 då jag och V´s familj åkte till Kroatien. Här vägde jag nog ungefär lika mycket som jag gjorde höggravid med Lilly. Jisses säger jag bara haha

Tänk att all den vikt jag bar över hela min kropp då skulle jag bära 3 år senare på samma stället och då även ha ett litet troll i mig♥ Och inte att förglömma, nu har jag ju även ögonbryn haha!

Uppdate: Nu hittade jag faktiskt ett bildbevis på att jag var lika stor i ansiktet 2 dagar innan Lilly kom som för 5 år sedan. Inte den bästa men iaf

Här var jag alltså ruskigt höggravid då jag hade gått en vecka över tiden. Tänk att jag just nu väger hela 18! kg mindre än när detta kort togs. Lovely times♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du bli morgondagens blogg? Kolla då in och anmäl dig, större chans då jag tar ut flera vinnare också! kram :)

2011-04-07 @ 13:36:26

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling