Första april med BVC

Hej
Igår blev det tyvärr ingen bloggning då jag var hemma hos mina föräldrar hela dagen. Åkte iväg dit så fort båda barnen vaknade så det blev faktiskt frukost där hemma. Sen åkte vi hem till klockan 8 och efter det vart det lite mys i soffan innan en relativt tidig natt. Barnen kom ju i säng när vi kom hem och Léone sov så gott tills dess att vi kom i säng för då började hon fara runt i sängen och knorra. Den där lilla damen behöver ett eget rum, det är ett som är säkert. Jobbigt då vi inte har något rum att stoppa henne i här hemma. Men det verkar ju faktiskt så att vi kommer behöva flytta tillbaka till våran hus. Något som ni som följt med ett tag vet att jag vill så jag är lite lycklig. Så då kommer Lilly få ett stort rum där hon kan få ha alla sina fina leksaker och Léone kommer få ett litet där det allra viktigaste får plats. Underbart!

Idag blev det en tur till BVC för att kolla hur våran lilla skrutt växt under månaden som varit och hjälp säger jag bara. Hon väger nu lika mycket som Lilly gjorde vid samma tid men hon är lika lång som Lilly var vid 5½ månad.

Vår lilla tjej som nui inte är så liten längre väger numera 7040g och är hela 66! cm lång. Inte konstigt att 62 bodiesarna blivit korta nu heller.

Sen har jag förresten lagt till en liten sak i viktiga datum då hon sedan den 27 mars kunnat rulla från mage till rygg. Lilla busen då =)

Dom här 4 månaderna har verkligen gått så otroligt fort. Känns som igår då hon var så här otroligt liten och faktiskt lite gul i hyn då hon hade lite lite gulsot. Pluttan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling