I´m back =)

Hej
Ja äntligen har man tagit sig tid att ta tag i bloggen lite. Har ju varit så underbart väder så man har ju inte haft lust att sitta och blogga riktigt. Och sen finns det väl inte supermycket att blogga om heller mitt i detta kaos.

Ja i söndags var det ju sista dagen i det hus vi hyrde och all städning och sista flytt av saker blev tillslut klart strax efter 00 så det blev ju in på måndagen men men vad gör det. Men som jag skrev förrut så hittade vi ju en ny läcka i huset så vi kan just nu inte bo där.

Så måndag till onsdag bodde vi hemma hos svärföräldrarna och nu har vi parkerat oss hemma hos mina föräldrar. Ska förhoppningsvis snart få ordning på vårat hus så vi kan komma till rätta. Gärna nästa vecka =)

Så just nu bor vi mer eller mindre i en resväska med saker. Fattas det något får vi hoppa in i bilen för att hämta det i huste. Jobbigt igår tex när Léones blöjor tog slut och vi visste att det fanns ett paket i huset. Var bara att åka dom extra 8 km för att hämta det istället för att bara åka 1,5 mil till affären. Men nu finns det iaf så nu är det lugnt ett tag =)

Så ja, just nu händer det inte så där super mycket i våra liv utan vi väntar mer eller mindre på att få flytta hem och även ett samtal ifrån våran fd hyresgäst om allt som hänt.

Ska försöka fixa fram lite bilder ifrån dopet med så hoppas vi att det blir lite bilder därifrån iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling