Lördags fix

Hej
Ja, här hemma flyttas det saker för fullt. Skulle sökert kunna komma iväg mycket tidigare än den 18:e men eftersom det är lite saker som är trasiga i vattenväg där hemma kan vi inte komma iväg helt innan det är lagat.

Men just nu ser det hemskt ut här hemma. Vi springer in med skor på oss så det är en himla massa grus på golvet som måste dammsugas upp idag när barnen gått i säng. Ska även försöka få iväg våran soffa idag eller imorgon men innan det går ska vi åka till vårat hus med en hink varmvatten så jag kan skura av golvet först. Imorgon hopas jag även att jag ska kunna måla och kanske även Lillys rum.

Ja som ni förstår är det lite fullt upp här hemma just nu så det blir ju tyvärr inte så himla mycket blogging men jag frösöker så gott det går att komma ifrån packandet för att skrivan en rad eller två ibland =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling