Underbart bäddset

Hej
Dålig uppdatering, jag vet. men som ni underbara vet så är det ju pga av en massa packning som gäller. Men snart så är allt klart och det ska bli så himla skönt att bara vara sen. Förhoppningsvis kommer vi vara klara innan helgen vilket käönns underbart då det är dags för dop på lördag och det ska ju fixas ett par tårtor innan dess =)


Måste bra ta och blogga om detta underbara bäddset jag skickade efter. Det kommer ifrån Rofa och själva bäddsetet är ifrån gripsholm vilket jag hört en massa bra om. Eftersom Lilly nu har en växasäng med vanligt täcke blev detta till Léone och det kommer användas flitigt kan jag lova. Åh vad jag längat tills det ligger i lådan =) KOmmer självklart komma ett par inlägg till om bäddsettet då jag vill känna och klämma lite på det och även skriva om hur det håller sig i tvätten =)

Så fint! Och tänka sig, det är faktiskt det första rosa bäddsettet till spjälsäng vi kommer ha =) 299 kr kostar detta och vem kan motstå den söta nallen och sin gullunges namn? =)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du skriver i bloggen att ni måste flytta för att ni inte har några pengar.. Då kan jag tycka att man ska spara de pengar man har till att betala hyran man är skyldig.. Dessutom säger du att det är för dyrt att bo i ert hus pga av elen.. Jag anser då att oavsett om det är 300kr man lägger på ett bäddset så är det iaf 300 kr man kan lägga på hyran man är skyldig eller elen som kommer att komma! Det är inte alls för att vara elak jag skriver detta, men det låter väldigt dumt att köpa saker när man vet att man ligger efter med hyran..

2011-04-12 @ 18:31:10
Postat av: Liselotte svarar:

Cicci: Du behöver verkligen inte oro dig för våran ekonomi. Att vi flyttade var för att V inte hade något jobb alls och jag hade mammapeng så därför var det för dyrt med 7000kr i månaden på el då. Det var vad jag hade i mammapeng nämligen.Nu har V ett jobb 2 dagar i vecka och det gör otroligt stor skillnad. Och dom hyrorna vi ligger efter har vi gjort upp om med våra hyresvärdan och sen kommer dom pengarna förhoppningsvis komma in redan denna vecka eller nästa då det är möte med våran hyregäst. Om han bråkar är även en advokat inblanda. Så du behöer verkligen inte oro dig för att vi inte har råd.



Kan även säga att det nog är jobbigt för alla att bli av med 6000kr per månad men endå ska behöva betala allt man gjort innan. Vi har nu fått prioterat lånen på den summan istället för hyran men vi pratade såklart med dom vi hyr av innan vi tog beslutet.



Att jag sen kanske blivit sponsrad av rofa.se är ju en möjlighet med =)

2011-04-12 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling