Valborgs kväll

Tänk att det är valborg idag. Dom flesta är säkert med vänner på majbrasa eller bara sitter och myser ihop. Men här hemma håller vi oss borta från både brasa och vänner. Tänk så det kan vara. Istället är vi med min familj och det är ju inte fel det heller. Och en liten brasa har vi väl haft med då det blev lite grillat dagen till ära =) Ska nog förgylla dagen lite till med en smirnoff ice då jag verkligen har svårt för vin av alla dess slag. Där fattas det många vuxenpoäng kan jag lova haha ;)

Men helt ärligt saknar jag ibland vännerna. Känns som att vi inte umgås med några längre men vi får hoppas att sånt ändras. Förhoppnigsvis blir vi riktiga bundisar med nya grannarna. Verkar ju otroligt lovande om man säger så då vilket känns underbart =)

För visst är det helt underbart att umgås med familjen men ibland är det otroligt mycket värt att bara sitta och ha det gott med vänner♥

Kommentarer
Postat av: CATRIN PETTERSSON

JAHA VI GÅR BRA

2011-04-30 @ 22:15:33
URL: http://lilllottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling