5 saker ni kanske inte visste om mig

- Jag har lite konstiga sidor hos mig som man nästan skulle kunna säga är lite av en störning. Jag hatar tex allt djurhår på möbler och kläder och blir mer eller mindre  knäpp när jag ser det. Jag bara måste rolla bort det i panik och mår nästan dåligt av att se det. Av det skälet har vi aldrig haft något djur i våran soffa som nu är snart 4 år eller i våran eller barnens säng. När vi bodde i förra huset (som vi blev vräkta ifrån) stängde jag alla sovrumsdörrar och äevn en skjutdörr som ledde till övervåningen för att katten inte skulle komma upp.

- Jag klipper alltid mig själv och har inte gått till en frisör på evigheter. Jag får nämligen tokryck och klipper mig på inpuls och det är något jag har gjort här om dagen. Tog ur löshåret och klippte det kort. Men oj vad jag är nöjd. Just nu iaf haha.

- En annan lite knäpp sida jag har är att jag vill ha det superfint i mina barns klädlådor/garderober. Vet inte varför men det måste vara på ett visst sätt. Långärmade bodies i en hög, kortärmade bodies i en hög och lång/kortärmade t-tröjor ligger i en annan hög. Byxorna sorterar jag med efter material. Knäppt är vad det är men sån är jag=)

- Jag vill ha ett barn till innan Léone blir 2 år.

- Jag inte längre har dem vigselringen jag hade när vi gifte oss utan nu har jag en ringen min farmor hade när hon och farfar gifte sig. Den är lite för stor men jag vägrar förminska den så jag har min förlovnigsring som är mindre längst ut för att inte tappa den.

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Hej!



Nu var det ett tag sen igen. Hoppas du sett att jag flyttat min blogg och hittat till den nya!



Alltid roligt att läsa den här typen av inlägg. :)

En sak är lika för oss - vi vill också ha syskon innan/eller lagom till Kevin blir två! :)



Stor kram till dig och hoppas ni mår bra!!



2011-08-31 @ 15:23:26
URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja, jag försöker iaf! :) Som tur är accepterar Kevin att ha dom på sig för dom behövs verkligen! Däremot kan han ibland vilja slita av sig haklapparna! :D



Ja men precis, lika bra och köra när man ändå är inne i "karusellen"! :) Hoppas det löser sig för er snart så ni kan sätta planen i verket. Hihi!



Stor kram till dig!

2011-08-31 @ 22:35:06
URL: http://annacondas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling