Andra tanden framme

Hej
Ja idag kände jag inne i fröken mun igen då natten ine var så superkul då hon var väldigt kinkig och se där, vasst som bara den var det. Så nu har min lilla tjej fått sin andra lilla bissing. Känns helt sinnes att min lilla bebis inte längre är en bebis utan en tjej som varje dag lär sig något nytt och växer som bara den. Just nu ligger hon på 74/80 på bodies/tröjor och 68/74/80 i byxor. 80 byxorna är lite stora men dom funkar. Helt sjukt emd tanke på att hennes storasyster fortfarande kan använda 80 på både byxor och tröjor.

Just nu ligger lillan i sin sängen brevid mig och sover sin nap. Hon har kommit in i en ny rutin verkar det som och den innebär att hon bara sover 1 gång på dagen. Det verkar jag att hon blir otroligt lika sin syster på så många plan. Lilly slutade ju sova nap när hon var strax över året om jag inet minns fel och nappen försvann ju dagtid i samma väva. Och om Léone fortsätter på samma väg med sovande så känns det som att vi snart får underhålla båda tjejerna hela dagarna =) Och sen verkar hon inte heller så superintresserad utan nappen dagtid utan tar oftast ur den och leker med eller tuggar på den. Vilka barn man har haha.

Oj vad mamma älskar er två tjejer. Hoppas att ni vet det♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling