Bokmal

Hej alla underbara
Allt bra med er? Här är allt superbra och barnen lever om som bara den. Léone är aldrig still och kryper fortare än vinden nu. Och hemskt omöjlig är hon på allt som hamnat på golvet. Minsta lilla får hon upp med sitt pincettgrepp ochg man får verkligen passa henne hela tiden.

Men när barnen sover och vi inte kollar in någon film har jag helt fasnat för något som jag inte varit intresserad av på länge, nämligen att läsa. Sen vi började åka ut hit till stugan har jag fått igång lässuget och jag maler genom böcker som bara den. Oftast tar det max 2 dygn innan boken är slut och det blir verkligen sträckläsning då jag älskar att hamna långt in i boken. Och dom böcker jag läser är ju till 99% verklighetsbaserade då det är dom böckerna jag älskar att läsa. Just nu har jag 5 böcker som jag läst igenom och har 6 till som väntar på att bli lästa. Dom jag läst är: Kriget är slut av Morgan Alling, Gucci krigen av Jenny Gucci, I det tysta av Vicky Jaggers, En flickfotografs bekännelser av Bingo Rimer och nu sist var det 3096 dagar av Natascha Kampusch. Alla jättebra böcker enligt mig.

Nu vet ju inte jag om ni är intresserade av någon recention av böckerna jag läst men om ni är sugna på det är det vara att säga till så kommer det =)

Nej nu är det dags att lägga barnen. Jag tar den lilla och V tar den stora. Men vi ses senare hoppas jag =)

Ps, Glöm inte tävlingen!


Kommentarer
Postat av: Emma

snart blir vi grannar igen :)ska vi fira sen med något roligt när allt är på sin plats igen.. hoppas att allt är bra med er och tjejerna! kram <3

2011-08-22 @ 22:45:32
URL: http://emma-helin.blogspot.com
Postat av: Helena

har läst många av dom böcker du nämnde o håller med dig. superbra :)

2011-08-24 @ 12:49:57
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Ja, det är ju så viktigt! Tar man inte vara på kärleken så dalar den gärna med åren och det vill vi ju inte - så igårkväll lovade vi varandra att skärpa oss med dataanvändande på kvällarna och allt som ska/borde/måste göras och bara vara :D



Kramar

2011-08-25 @ 08:48:54
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling