Heldress

Hej alla underbara
Var inne på Kappahls hemsida igår och kollade runt lite och ramlade då över denna underbara lilla sak

Dom kör även nu i vinter med en ny tappning om den underbara stickade heldressen. Fy vad söt! 199 kr koster denochfinns såklart på deras newbie avdelning. Oj vad jag blir sugen på en till liten plutt när jag ser den här =)

Dom passade även på att fixa en liknande heldress/pyjamas i bomull för endast 99 kr. Mönstret på båda ver verkligen super mysigt måste jag säga =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi plussade nu i veckan och jag är sååå sugen på att köpa babykläder (speciellt sådana á la ovan som är lite unisex). :-) Men det är ju lite väl tidigt men jisses vad jag har lust!



Jag gillar verkligen Kappahls nya babykläder. De är helt i min smak!

2011-08-18 @ 15:10:38
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling