Tävling - Posture.se

Ja här kommer nu äntligen tävlingen. Det är så att jag har fått äran att starta en tävling om en Posture då jag har en själv som jag verkligen älskar och jag vill ju såklart att mina underbara läsare ska få pröva på denna underverks pryl =)

Allt ni behöver göra för att vara med och tävla är detta:
Gå in Postures hemsidan och kolla in vilken av deras 3 modeller du skulle vilja vinna;mother, style eller performens. Nyheten på deras sida är att man nu även kan få den i vitt så kom i håg att säga vilken färg ni vill vinna med. Jag kommer, när tävingen är avslutat välja ut dom 5 bidragen jag tycker motiverat bäst varför dom skulle vilja vinna en Posture och skickar sedan dom till företagen som väljer ut en vinnare. Ni med blogg om är med och tävlar tipsar om tävlingen på eran blogg genom att kopiera bilden och skriva om tävlingen och använda en länk till både mig och Posture i ett inlägg. Skicka jättegärna med en länk till erat inlägg så jag hittar er =) Ni utan blogg får självklart vara med och tävla och som extra poäng kan ni tipsa 5 vänner om Posture. Och kom ihåg att fylla i eran mejladress då det är så vi kommer ta kontakt med vinnaren.


Tävlingen avslutas den 25/8 så passa på att vara med!


Kommentarer
Postat av: Simone

Hej,jag skulle gärna vilja vara med och tävla om chansen om detta underbara.Jag födde en son,och ihop med 30kg som jag fick på mig så har jag problem att lyfta min son och göra vardagliga saker med han.

Enligt doktorn så svankar jag för mycket,och det påverkar min rygg och ställning.Att få känna sig normal och få en rak,stabil rygg skulle vara rena drömmen.Men tyvärr har jag inte ekonomin att kunna unna mig saker då min son går i första hand.

Jag har mejlat till fem vänner och även kopian till dig så nu håller jag tummarna och tår stenhårt.

I fall jag vinner så skulle jag mer än gärna vilja ha posture performence då jag tror de skulle passa mig bäst då jag läste om produkten,och i färgen svart kan de inte bli fel vad man än bär.

2011-08-14 @ 20:46:05
Postat av: alice mamma

oj jag är så dålig på att motivera varför jag ska vinna... jag skulle vilja vinna Posture Mother.

tror det hade varit perfekt då man mest hela tiden går runder med dottern i famnen som för tillfället bara är nöjd om hon får vara där.

2011-08-15 @ 21:10:52
Postat av: Emma

Som städtant är jobbet extra hårt

Att hålla sig rät är emellanåt svårt



Ryggen den är efter 8 timmar trött

Att få lite hjälp med hållningen

Ja, det vore riktigt gött!



Så låt mig en Posture Preformance vinna

då ska jag även till gymmet hinna!

2011-08-18 @ 19:48:28
Postat av: Helena

Ohhh, en sån här bara måste jag vara med och tävla om!!

Jag har "av naturen" dålig hållning och redan i tonåren pratade min mamma om att köpa mig nåt likande om det bara hade funnits.

Kan ju säga att min hållning inte blivit bättre av att ha haft 2 små barn som jag burit runt på under några års tid.

Nu är de större och behöver inte bäras längre, tack och lov =)

Jag tror att en svart POSTURE PERFORMANCE passar bäst för mig.

Nu håller jag tummarna och önskar innerligt att jag kan berätta för mamma att det äntligen finns något för att förbättra hållningen och att just jag faktiskt har en sådan! =)

2011-08-25 @ 15:31:02
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken tur att jag tittade in på din blogg just denna kväll, brukar läsa då och då när tid finns.



En posture mother skulle vara en räddning för mig. Fick väldigt ont i ryggen när jag väntade min lilla kille som nu är 8 månader. Eftersom jag var gravid fick jag inte gå till naprapat så jag gick på gravidmassage två ggr i veckan. När jag sedan fått min lilla och smärtan kvarstod gick jag till en naprapat som inte kunde hjälpa mig. Han berättade för mig att jag hade en svag rygg och det jag skulle göra var att träna ryggen. Så det gör jag nu. Men jag får väldigt ont av att bära runt på min tunga kille hela dagarna. Alla mammaor vet hur snett man bär sitt barn, och detta är inte bra för min rygg. Så just därför vill jag vinna en svart posture mother. Den skulle bli min räddning!

Kram från mig!

2011-08-25 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling