Tråkigt men nödvändigt

Hej
Oj så underbart väder vi har här borta. Är så underbart med en massa sol och då vi mest är ute blir det inte mycket bloggande. Men jag tror att dom flesta bloggare känner precis som mig, varför sitta inne när det finns underbar sol? =)

Igår var vi iväg till Rullsand och badade hela dagen vilket var helt fantastiskt. Och så skönt det var båda att sola och att bada. Till&med Léone tyckte att det var otroligt skönt i vattnet =)

Nu till rubriken. Hur hemskt det än är att i denna sommarvärme behöva kolla ut höst och vinterkläder till barnen är det ju ett måste då tiden bara springer förbi. Jag vet att det finns både jackor, termobyxor och overaller till båda barnen så det är ingen fara där så det som står på inköpslistan är skor till båda för dom två årstiderna och även mössor. Något som är otroligt tråkigt att fixa nu men om det inte görs nu vet jag med mig att det jag vill ha kommer vara slut i deras storlekar och det går jag inte med på =) Det värsta är dock det faktum att Lilly ärvt en massa fina kläder och skor ifrån hennes pyssling men eftersom vårat liv just nu ligger instängt i en container vet jag inte alls om det finns något av det Lilly kommer behöva i rätt storlekar i våra ägor. Grymt jobbigt. Så det kommer behövas införskaffas allt med andra ord. Jag vet ju att vi köpte fina vinterskor till Lilly förra vintern med jag har inte heller någon aning i vilken storlek så det måste fixas ett par till båda årstiderna till Léone endå. Jaha, det känns som att det bara är att sätta igång nu då så det blir gjort någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling