Febrig liten tjej

Hej mina fina
Här hemma har vi en liten tös som har 38,4 graders feber så hon bara sitter i soffan och myser med sin storasyser just nu. Hon har fått lite alvedon så vi hoppas på att det ger sig snart men planerna på att knäppa julkorten idag gick helt i stöpet så lillan ser helt slut ut. Men innan veckan är slut måsta jag beställa dom känner jag. Annars tror jag inte att dom hinner komma och ja, en jul utan fina julkort på mina töser går ju bara inte =)

Så idag blir det en massa filmmys och bara ta det lugnt istället för utemys som Lilly ville. Men det får vi ta imorgon inann jag måste iväg och jobba 3 timmar på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling