Glad tjej och glad mamma

Hej mina fina. Ja idag har vi en glad liten tjej här hemma som är helt feberfri vilket känns underbart. Att hon skrattar och busar idag är helt fantastiskt med tanke på att hon igår fick en feber på hela 39,4 och då satt hon i bara blöja i soffan och var otroligt matt. Var så orolig för henne för ingen av tjejerna har varit uppe på som graderna förut. Men efter Alvedon och glass började hon bli lite piggare och innan hon skulle somna lekte hon med sin pappa lite vilket var så härligt att se efter hur hon mådde där ett tag. Så jag slapp att vabba idag då jag ska in 3 timmer senare idag och hjälpa till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling