Känslorna på topp

Hej mina fina
Ja nu finns verkligen julkänslorna i min kropp. Här hemma doftar det få underbart av våran gran och jag knarkar julmusik. det enda som fattas är ju snön ute på den bra marken. Livet är verkligen underbart idag!

Jaha, annars då? Jo idag har det varit full fart som alltid här hemma. Lilly vaknade till strax innan 7 och skrek att det var en fluga där inne och sen kunde ju ingen riktigt somna om. Men just nu sitter Lilly berdvid mig med sina leksaker och leker för fullt medans hennes syster ligger uppe och sover sen 1 timme tillbaka. När hon vaknar funderar jag på att baka något gott. Lussekatter eller något annat smaskigt. Är sugen på att baka mockarutor/kärleksmums men vi har ingen långpanna eller kokos så det får vänta tills imorgon tror jag. Men något måste bakas idag =)

Edit: 10 minuter senare fick nog vår kära moder jord samma känslor som mig för nu snöar det ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling