Lussebullsbak & 4:e advent

Hej mina fina
Just nu jäser degen för att sedan bakas ut till goda och härliga lussekatter. Hade ju bara en påse kvar och det går ju inte när julen snart är här. Så det ska verkligen fyllas på nu då jag gjorde dubbel sats denna gång för att det sak finnas.

Efter det vet jajg inte vad vi hittar på. Jag skulle ju vilja åka in till Uppsala för att köpa lite fint innan julafton och även en skiva att fixa en pyllelhöra till Lilly men jag skulle inte tro att det häner då maken inte verkar vara på något bra humör alls idag. Så det blir väl kanske bakning av olika slag hela dagen istället. Lilly fick ju pepperkaksformar i form av pippi, lilla gubben och herr Nillsson i sitt lilla paket idag så hon vill ju gärna fixa det med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling