Nu är julen över!

Hej mina fina
Ja, det blev tydligen en liten bloggpaus här över julen men nu är båda slut. Känner verkligen att julen gått i graven för detta år, särskilt med tanke på hur det ser ut på maken här hemma. Det är ju skandal att vi fick fira en grön jul. Och tänkjer man på hur det såg ut för ett år sen så blir man ju lite deprimerad. Men sånt är ju livet.

I år blev det en jul med snoriga barn och i samband med det blev det tyvärr inga bra bilder på mina små med våran gamla kamera. För snoriga/halvsjuka små på bild = blanka ögon och snor överallt. Men julen har varit underbart endå. Massa fina paket till barnen och även till oss. Tack till alla som gjorde denna jul så underbar!

En liten snorig Léone med rufsligt och lockigt hår efter sitt lilla bad =) Systerytser syns lite i kanten med.

En snorig storasyster i sin fina julklädsel. Och som ni säkert förstår hade dom såklart matchande kläder =) Och jag kan även tilllägga att Lilly hade samma klänning för ett år sen =)

Oj så små mina tjejer var då. Vackra fina tjejerna!

Mina fina tjejer på julkortet i år.

Förra året hade vi det så här vackert ute men niu ser det mera ut att vara mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling