Sjukstuga

Hej mina fina
Ja här hemma är det sjukstuga sen några dagar tillbaka. Barnen har varit riktigt förkylda och nu har även jag åkt på eländet. Ont i halsen som bara den, näsan värker och ont i huvudet. Riktigt onödigt att bli sjukt nu känner jag. Skulle ju ha jobbat idag och på fredag men det fick jag säga ifrån mig igår som jag mår. Men vi hoppas att det här snart ge sig och att jag blir pigg till på lördag då vi är bjudna till underbara Emma och Daniel på nyårsfirande. Tack för att ni finns underbara människor!

Annars då? Jo vi tar det ju bara lugnt på grund av den här förkylningen. Jag städer så gått det får med dessa 2 små monsterna som barav drar fram hela huset på 2 sekunder och jag har just nu fullt upp i tvättstugan. Bytte sängkläder igår till hela familjen så nu har jag att göra då det tar upp hela torkutrymmet. Men oj så underbart det är att sova i nybbädat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling