Tanden sitter fast!

Hej mina fina
Här är vi nys hemkommna ifrån tandläkarbesöket med Lilly och tanden har fasnat! Helt underbart då jag var sjukt orolig att den skulle dras ut. Men tack och lov så slapp vi det.

Annars då? Jo, imorgon hade jag ju hoppats på en heldag med min underbara familj då vi inte får så många dagar nu när V jobbar 4 dagar i veckan(måndag-tisdag och torsdag-fredag) och jag som jobbar lördagarna så onsdagarna känns lite heliga. Men då ringde jobbet nyss och frågade om jag kunde hoppa in imorgon mellan 11-17. Och eftersom det är pengar så sa jag ja. Men nu i efterhand ångrar jag mig lite. Men nu är det som det är. Så imorgon blir det först ett 1-års besök på BVC för att sen åka iväg och jobba.

Nej nu ska leta reda på något att äta för hela familjen vilket känns omöjligt då vi inte haft tid att handla dom här senaste dagarna vilket resulterar i ett ekande kök. Hittar jag inget blir det en tur till affären känner jag =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår att du vart lättad! Jag själv skulle inte klarat av att suttit brevid Elias om han vart tvungen att dra ut en gadd! Vi måste ses o göra nå kul så snart som möjligt typ... Nu! ;) jag har fortfarande problem efter min käkkirurg o Elias har ögoninf. Å är riktigt risig stackarn :( plus att vi fortfarande håller på o röjjer här hemma.. Vem faan kommer på iden att fixa med 6 rum samtidigt precis innan jul?!... Jag så klart! Saknar mina underbara grannar o dom söta tjejerna <3

2011-12-07 @ 01:27:15

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling