Trött mamma

Hej mina fina
Här har ni en supertrött mamma som faktiskt har sovit ett tag på soffan medans barnen kollade på en film. Men så går det när man varit vaken sen 6 på morgonen dagen innan för att jobba och sen inte kommer i säng innan 1.30! Vet inte ens när jag var vaken så länge sist. Men man vill ju inte gå i säng när man har underbara Emma här på lite gott i glasen =) Måste vi göra om många gånger! Känns helt underbart att ha någon i huset bredvid som man klickar så med.

Men hur trött jag än är så kommer denna dag bestå av en massa bak. Åh vad jag älskar att baka. Det är något jag alltid älskat då jag bakade massor med mamma som liten. Och idag hoppas jag hinna med både 2 sorters matbröd och även havrekex som jag älskar. Kommer bli första gånger jag baker detta så vi får väl se hur det går man det blir säkert bra =)

Vad ska ni hitta på denna underbara 3:e advent?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling