Välkommen december

Hej mina fina
Ja nu har vi gått in i december månad och snart är detta underbara år slut. Ett år som vi inledde med en tjej på 20 månader och en annan på 1 månad. Vi har fått vara med på en sån underbar resa med våra små där vi fått se Lilly bli en stor tjej genom att bli helt torr på ett ögonblick i sommras och hur hennes ordföråd blir större för var dag som går. Och vi ahr fått sett hur Léone utvecklats ifrån en litet bebis till en stor tjej som nu springer runt här hemma med full fart♥

Sen har vi ju även varit med om en hel del jobbiga saker detta åt. En jobbig sjukdom har kommit in i släkten. Jag började ju året med att få gallsten och hamnade på akuten 2 gånger. Och sen blev det även en operation för att ta bort min galla och slippa flera besvär. Allt detta med vårat boende har ju sugit musten ur oss helt men vi har en sån stark kärlek till varandra  jag och maken som gjort att vi klarat det utan att bryta ihop allt för mycket. Tänk er själva att flytta hem till sina föräldrar med hela sin familj vid 22 års ålder. Många gånger har det varit jobbit att inte få den egnetid med varandra som man har varit van med sen jag vid nästan 18års ålder flyttade till första lägenheten. Men det har gått otroligt bra och jag känner att vi nu står närmare varandra, jag och mina föräldrar. Inget ont som för något gott med sig som man brukar säga =)

Men vi avlsutar året på topp. Vi har nu kommit tillrätta i vårat underbara hus med underbara grannar. Barnen sover nu hela nätter i sina egna sängar i sitt eget rum. Vi börjar äntligen få någon fason på allt detta skit med våran fd hyresgäst vilket betyder att vi snart kommer börja få in en liten del av alla dom pengarna vi förlorat pga honom. Sjukdommen som fanns nära oss i familjen fick vi besked om igår ska vara helt borta och personen frisk! Ja ibland är livet helt underbart!

Förra årets julkort. En puttetjej ochen lite större. Där var inte Léone stor alls eftersom man ser att hon är lite gul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling