10/2

Hej
Allt bra med er denna dag? Här hemma snöar det för fullt så jag  & tjejerna håller oss inne i värmen =) Pappan i huset jobbar ju idag så han får njog springa ut & in i denna kyla hela dagen han.

Ja hur gick det igår hos optikern då? Jo det blev ett par läsglasögon beställda. Mina ögon är överansträngda så dom behöver den avlastningen ett par glasögen kan ge mig. Och det är ju verkligen något jag inte säger nej till då det känns att dom arbetar hårt när jag sitter vid datorn eller pysslar med Lilly. Så här hemma längtar man efter att dom ska komma. Glömde knäppa kort på hur dom kommer se ut man det kommer ni nog märka när dom kommit =)

Idag är det äntligen dags för husets storstädning. Älsakr hur härligt det känns när man har ett fint hem varje torsdagskväll. Vet ju att det är rent under helgen med men det är precis på torsdagskvällen man njuter som mest när det är nystädat & alla leksaker är där dom ska. Alla andra dagar ligger ju det leksaker överallt & visst plockar jag ju undan dom varje kväll men på morgonen ser det ju lika ut igen =) Våran stora tjej är nämligfen sjukt duktig på att dra fram allt på några få sekunder haha. 

Sen är det ju extra skönt att få skura i hallen då den blir sjukt slabbig nu när vädret är dom det är.  Jag fick ju sjukt svårt för att ha skitigt 6< stökigt här hemma sen Lilly föddes & jag kan lova att det bara blev värre efter att Léone föddes haha. Innan struntade jag i om det stod lite disk på bänken eller om vi hade en hel tvättkorg ståendes med rent eller skitig tvätt i. Är nog helt enkelt mamma generna som satts in. Eller så har jag helt enkelt blivit vuxen =)

Nej nu är det dags att lägge en trött liten tjej i vagen så hon får sova lite i vagnen. Det är ju tydligen sjukt jobbigt att sova när hennes syster är igång för man kan ju faktiskt missa något hon gör =) Mina små gullungar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling