12 veckor sen

Hej
Ja tänka sig att detta kort är taget för 12 veckor sen. Känns så otroligt långt borta på något vis. Tänk att våran lilla Léone låg där inne & bara väntade på att få komma ut 3 dagar senare. Det är verkligen en helt underbar sak man får gå igenom. Graviditeten, förlossningen & även att få se dom små utvecklas genom åren till vackra stora människor. Att bli mamma till mina tjejer är det bästa som någonsin har hänt mig♥

Tänk att jag har burit 2 helt underbara tjejer i min mage. Livets mirakel♥


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Ja det är verkligen livets mirakel!

2011-02-10 @ 15:09:41
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

kanske är jag som missuppfattar men fick du tvillingar? isf, hur kändes det, alltså är det jobbigare än att få ett barn? :)

2011-02-10 @ 15:46:42
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling