2 tjejer, samma klänning

Hej
Ja något möte idag blev det inte då karln aldrig döp upp. Hmmm.
Får springa in på kontoret imorgon & kolla vad han höll på med.
 
Vi tog ett kort på våran lilla tjej här om veckan där vi satte på henne samma kläder som hennes storasyster hade när hon var lika gammal. Tänk att våran Lilly varit så där liten för 1½ år sen. Sjukt!

Mina ♥ Till vänster är Lilly & till höger är Léone. Men det såg ni säkert =)

Nej nu är det dags att mysa med min kärlek. Blir lite dajmtårta med glass & film på det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud så söta :)



Tänkte tipsa om min tävling jag har i blogen där du kan vinna ett halsband med valfri instansad text :) kram

2011-02-02 @ 12:21:18
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling