Alla ♥ dag

Hej alla underbara
Idag är det alla ♥ dag. En dag som jag nu kopplar ihop lite med graviditeter tack vare dom 2 sista åren. För 2 år sen vaknade jag nämligen inne på en avdelning inne på sjukhuste då jag hade starka sammandragningar dagen innan så jag var tvungen att sova kvar. Och förra året var det ju runt dessa dagar som Léone blev till =) Och detta år är verkligen fyllt av kärlek då vi nu är en komplett familj som älsaksr varandra♥

Idag var det meningen att jag skulle till läkaren vid 9 men dom ringde hit vid 8 för att berätta att läkaren var sjuk. Komiskt på något vis, att läkaren var sjukt =) Så det blev framflyttat till torsdag istället så jag måste ringa mamma för att kolla om hon kan följa med & passa småttingarna. Men vi ska endå till VC idag då det är dags att besöka barnmorskan igen för återbesök. Så idag sakvi se om jag kommer hem med en förpackning p-piller eller en tid för p-stav. <håller på att bola vad jag vill ha fram 6 tillbaka hela tiden då det finns för & nackdelar med båda.

Det som är skönt med pillerna är ju att jag vet när mensen kommer men dom är ju tyvärr lätta att glömma. Staven glöms ju inte men man vet aldrig hur det blir medn mensen. Har ju haft båda & när jag hade staven hade jag tur att få mens endast 5 gånger på 3 år. Men man vet ju aldrig hur det blir så vi får se vad vi kommer fram till helt enkelt.

Annars ska vi nog bara ta det lungt denna dag. Kommer väl blir god mat ikväll men annars blir det väl mest som en vanlig dag. för här hemma innehåller varje dag en massa kärlek så det behövs inte någon extra dag för det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling