Dagarna som varit

Hej.
Förlåt förlåt föråt. Jag hatar när det blir så här med uppdateringen. Vill så gärna ha en massa att skriva om men det känns som att det bara blir samma hela tiden.

Kanske en frågestud är något ni är intresserade av?

Jaja vad har hänt dom senaste dagarna då? Jo i fredags blev det ju Uppsala som jag hoppades på. Blev dock inte så mycket köpt men jag fick iaf med mig en tröja & en bh med mig hem. Välbehövligt med BH:n kan jag säga. Gud vad drygt det är när brösten minskat så att man måste fixa en helt ny underklädeslåda. Men men det är ju sånt som hör till barnafödande & viktminskningen till. Har ju gått ner en del nu.

Idag har jag tagit tag & städat en himla massa uppe på övervåningen. Jösses vad jag hittade på saker hela tiden att plocka med kände jag. Men nu har det äntligen blivit riktigt fint där uppe =) Sen blev det kvällsmat hemma hos svärföräldrarna & sedan lite sällskapsspel. Missade tyvärr nästan hela melodifestivalen pga av det men vi såg iaf att Danny vann. Och nu ska jag & maken ha lite mys i soffan med godis. Men först ska jag försöka få lillfröken här brevid glad. Tydligen har det ingen höjdare att ligga ner i 2 minuter helt själv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling