Helgen som var

Hej alla underbara
Förlåt att jag inte bloggat på över 2 dagar. Men det blev en liten ofrivillig paus då det varit så mycket nu + att maken tycker att jag har suttit för mycket vid dator så det blev en liten paus för hans skull med =)
I lördags övarsakade vi underbara Mickis som bor ett x antal mil ifrån oss då hon fyllde år. Gud vad underbart att träffa dig gumman! Det får inte gå så här lång tid mellan besöken. Så hela lördagen var fullspäckad & vi kom hem vid 21 tiden & sen somnade jag på soffan nästan på engång haha.

I går var vi hemma & fixade liten & på kvällen åkte vi till svärföräldraran för att äta lite mat.

Just ja, i lördags när vi skulle in på blomsteraffären för att köpa något fint till Mickis så frågade dom om jag hade lust att hoppa in & jobba lite där med. Så imorgon ska jag dit för att lära mig kassorna & att slå in blommorna mm & lördag+söndag kommer jag stå där =) Härligt!

Ja det är väl det vi hittade på i helgen som var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling