Jobb lördag

Hej
Ja idag är det ju lördag & dags för mig att jobba lite. Eller jobba jobba, jag ska hjälpa till i helgen eftersom dom har utförsäljning & det som tjänas ihop dras av från hyran. Perfekt!

Här hemma sover alla utan lilla jag som snart ska gå dom 15 meterna för att komma till jobbet =) Léone vaknade till vid 7 så vi 2 gick upp då men nu har lillan somnat om. Så nu sitter jag här & bara vätar på att dom andra som jobbar idag ska komma hit så jag kan gå helt enkelt. Men nu när jag sitter här & bloggar i köket här jag faktiskt att Lilly precis vaknat. Så underbart. Då får jag gosa lite innna jag springer iväg iaf♥

Jag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling