Jobbig natt

Hejsan
Ja som ni kanske förstod på det förra inlägget så hade jag & Léone en jobbig natt. Hon vaknade av någon anledning vid 3 tiden & vägerade att somna. Hon var helt enkelt pigg & glad vilket aldrig har hänt förut. Hon brukar ju sova som en stock på nätterna. Så efter en himla massa försök att få henne att somna om i sin säng gick jag ner för att pröva lyckan i vagnen & bilstolen istället så V inte skulle vakna. Men det gick inte det heller utan efter 2½ timme gick vi upp igen & hon somnade äntligen om. Så det blev inte så jättemycket sömn för oss 2 inatt tyvärr. Nu får vi bara hoppas att det blir en bättre natt denna natt så vi slipper detta.

Idag jobbar V så jag är ensam med mina tjejer. Det snöar ute så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på denna dag. Något som är ett måste är att vika in det ton med kläder som ligger uppe i vårat sovrum. Sedan ska jag nog ta & bädda rent i sängarna. Är ju så underbart att sova i en renbäddad säng =) Men sen så får vi se vad som händer. Kanske blir det en tripp till second handen här hemma igen. Var nämligen dit en snabbis igår efter läkarbesöket för att leta efter ett sängbord till Lilly men det jag tyckte var snyggt var ett par & jag kände att jag inte var sugen på att köpa 2 st för det kanske köps nya senare till tjejerna. Men när vi var där hittade jag en ska som var vart så sugen på men det blev inget köp igår. Får se om det blir ett idag istället =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling