Nytt namn?

Hej
Dagen har varit superbra förutom att Lilly blev arg & skrikig under 30 minuter nu på kvällen. Men annars var detr underbart men en liten tös som sov jättelänge vid första luren =)

Den senaste tiden har jag börjaqt fundera på om jag ska byta namn här inne. Liselotteloves.blogg.se är ju inte så kort & passar ju kanske längre in här. Har ett par namn jag funderar på men jag tänkte kolla om ni hade några förslag kanske? Annars är dessa namn något jag funderat på:
mammalott.se prinsessmamma/prinsessmor.se mammalizzan.se/mammalissan.se (mitt smeknamn är nämligen just Lizzan/Lissan)


Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

tack för länkarna, lapptäcket var jättefint - får se om jag kanske slänger iväg en beställning ändå :)

prinsessmor.se eller mammalissan.se tycker jag lät bra

2011-02-11 @ 22:26:12
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Jag gillar "mammalott" det lät så härligt och sätter sig liksom på hjärnan :D Lovas sån där stickade dress är ju i storlek 50, så jag får nog vara väldigt nöjd att hon ens kunnat ha den så länge som hon kunnat, hon blev ju 8 veckor idag - sjukt vad tiden går! :) Kram

2011-02-12 @ 00:19:19
URL: http://madeleines.se
Postat av: Hanna

mammalott, gillade jag :-)

2011-02-12 @ 09:19:08
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: -

mammalott tycker jag :D

2011-02-14 @ 15:15:36

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling