Onsdag

Hej
Här hemma var det 2 trötta föräldrar som vaknade vid 7 imorse efter en natt med en massa napp instoppningar mm för våran lilltös. Hon har dom 3 senaste nätterna sovit dåligt jämfört med innan & vi tror att det beror på att vi låtit henne sova i sin säng dagtid med. För det är sedan hon började med det som nätterna blivit lite gnälligare. Så nu ska vi låta henne sova i soffan eller i vagnen för att kolla hur dom kommande nätterna blir. Vem vet, hon kanske är i någon fas som gör att nätterna ändras lite. Men sen är vi ju rätt så bortskämda med hur nätterna set ut innan. Jag menar, Lilly har sovit hela nätter i närmare ett år & Leone har ju bara vaknat 1 gång per natt sen hon kom. Så jag har ju verkligen inget att gnälla om. Men det märks fort om sömnen här hemma ändras för oj vad trött man blir.

Idag vet jag inte riktigt vad som ska hända. Ska hämta ut lite paket på posten & fixa lite med innehållet men annars vet jag inte vad vi hittar på. Eller ja, det är ju dags att ringa & fixa tid ill Léones dop så det ska jag snart ta tag i. Sen är jag även lite sugen på att åka ner till vår second hand för att leta efter ett sängbord till Lilly så vi får se om maken går med på det =) Och blir det så att vi kommer dit & hittar något fint så kommer det såklart målas i samma färg som hennes bord & stolar är i. Och numera även hennes säng =) Hon hade ju en ikeas leksvik växasäng som var antikfärgad eller vad det nu heter på deras hemsida som vi köpte begagnad för ganska precis 1 år sen. Ville redan då måla den vit men det blev aldrig så. Och nu har det kliat så i fixar fingrarna på mig så nu tog jag tag i det. Så nu har våran stora tjej ett underbart fint rum =)


Kommentarer
Postat av: Sofie Childs

Hej!!



Jag har en tävling på min blogg där jag tävlar ut en badblöja och lite leksaker. Vore jätte roligt om du ville vara med och tävla. Om inte ber jag om ursäkt för smygreklam. =)



// Sofie


Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling