Our day

Hej
Idag har vi haft ett superfint väder så vi tog på oss vinterkläderna & gick ut. Så härligt i solen. Åh det var verkligen helt underbart att få komma ut! Vart nästan 2 timmar ute & innan vi begav oss hem så gick vi till konsum för att köpa lite nödvändigt som tex ersättning. Här om dagen när vi var dit så kollade jag om dom behövde lite extra personal & det trodde dom att dom kanske gjorde. Så på tisdag morgon ska jag dit för att pröva hur dte går vid kassan så får vi se om jag får jobb där =) Ser fram emot det som bara den faktiskt. Det enda jobbiga är ju det med mina ögon men det får helt enkelt gå i några timmar. 

Här kommer en bildbomb ifrån våran utedag:



Lillan som bara låg & sov hela tiden

Underbara du♥



Pulka åkning på snövallarna



Pappa drar runt busfian

Mina älsklingar♥



Inte den bästa bilden men den bjuder vi på =)

Underbara Lilly. Tänk vad du är vacker min lilla dotter♥

L O V E


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Fantastiska bilder! Vilken himmel!

2011-02-12 @ 17:43:29
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling