Sunday

Hej
Här hemma startade dagen som dom senaste dagarna klockan 7 då lillan vaknade först & stora tjejen tätt efter. Tror att Léone fått in en ny rutin faktiskt. Eller jag hoppas mera =) Det har iaf varit precis lika dom 3 senaste dagarna så det känns ju som att det borde hålla i sig. Det är nämligen så att hon sover hela nätter redan!Blir ju rädd ju. Lilly sov inte hela nätter förens hon var runt 8 månader eller mera tror jag. Så nu får vi helt enkelt se hur länge det håller i sig =)

Just nu sover min lilla tjej & den stora är hemma hos sin farmor. Det är obehagligt hur tyst det är hemma i huset när hon inte är hemma. Får nästan panik om jag ska vara ärlig haha. Det är verkligen en helt annan sak på kvällarna för då ha man ju hållt igång en hel dag så det är det lite småskönt med tystnaden. MEn blir det tyst under dagen är man ju van att det är något bus som görs så det känns så otroligt fel.

Snart blir det väl en liten prommenad till affären då det ska postats lite saker & sen behöver vi handla lite. Ja det är väl det som händer idag =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling