Träning

Hej
Denna dag vaknade lillfian vid 6 första gången för att äta lite så det verkar som vi redan har en liten som sover hela nätter. Som att vi inte kunde bli lyckligare innan =) Vi har verkligen helt underbara barn. Kan inte förstå hur jag kan ha burit på 2 sånna underbara barn♥

Ja nu kanske man ska börj ta tag i träningen då. Inte för att jag ska gå ner i vikt. För jag ligger just nu lite mer än 4 kg under inskrivningsvikten. Utan det är för att min kropp behöver lite träning. Speciellt ryggen då jag har problem med den sen många år tillbaka. Synd bara att jag har noll sug efter att träna så det kommer bli jobbigt att få igång en träning som funkar. Och sen är jag ju även sjukt otränad. Kommer knappt ihåg sist jag gjorde något som var likt träning. Vet att jag 04 eller 05 gjorde sjukt mycket situps & till&med hade början på magrutor men det är ju som sagt ett tag sen haha. Så vi får helt enkelt se hur det kommer gå =)

Idag hoppas vi på lite besök utav min älskade kusin. Får se när & om hon kommer. Men först ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det känns verkligen super. Vi sätter in barnbidraget varje månad på ett speciellt konto med lite ränta så det får dom när de fyller 18 - funderade först på aktier och fonder men är så dålig på sådant. Dessutom vet man ju att pengarna finns kvar när man sparar :)

kram

2011-02-07 @ 10:55:20
URL: http://fridalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling