Vacker dag

Hej
Imorse när jag & lilla Léone gick ner såg vi att det hade snöat en del inatt. Men just nu tror jag att det håller på att smälta bort då solen skiner så vackert här hemma. Är så otroligt sugen på att dra med mig familjen ut på en liten prommenad =)

Igår blev det en hemmadag. Lilly är just nu i en liten 2 års trots så det blir en hel del "bråk" här hemma mellan henne & oss föräldrar men det är ju sånt man får ta. Det är ju, tyvärr en del av utvecklingen. Men det är bara att vara benhård så hon snart märker att det inte kommer funka med alla trix på oss =) Det är ju extra jobbigt att hon bråkar så hon är så snäll & go annars. Men som sagt. Det är ju bara en del utav utvcklingen.

Nej nu ska jag byta lite kläder på lillfian som spydde ner sig nyss & sen tror jag att jag måste ut i solen för oj vad man längtat efter den =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling