BVC besöket

Hej
Äntligen kommer jag ihåg att sätta mig här vid bloggen för att skriva ner hur det gick hos BVC i måndags. Tror att det har varit lite mycket i huvudet just nu men det bjuder jag på =)

Kan iaf lova att vi kommer få en riktigt lång tjej om hon fortsätter på detta vis. Just nu är hon 1 cm längre än vad sin syster vid samma vecka & då var ju endå Lilly just 1 cm längre än Léone vid födseln. Så hon har växt 2 cm längre än sin syster under samma tid.

Iaf är våran lilla tös numera:
56,3 cm lång & väger 4775 cm g. Våran lilla tjej är inte så liten längre =)

Våran sötis igår♥


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Nej det är otroligt så fort de växer! Noah ler åt oss stort och härligt nu. Det är underbart att se framstegen!

2011-01-12 @ 10:57:50
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Hanna

Skönt att hon växer! nu får vi hoppas att du också kan lägga på dig lite så du inte tynar bort helt! Kram

2011-01-12 @ 10:59:41
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling