Dagen som varit

Hejsan
Allt bra med er? Här hemma är det superbra. Denna dag har varit otroligt lugn med en massa mys i soffan. Mitt på dagen kom svärföräldrarana hit för att gratta sin son på hans namnsdag så då blev det lite fikastund. Gud vad gott det är att fika när man har en massa hembakat i frysen. Är otroligt glad att jag bakade alla gånger jag fick infall under graviditeten för oj vad med gott vi har i frysen. Vet inte hur vi ska kunna äta upp allt själva. Någon som vill komma & hjälpa oss?  =)

Just nu sitter vi föräldrar i soffan själva med sovande sov & kollar på fångarna på fortet. Är otroligt mysigt med lite tid åt varandra måste jag säga. Att bara få vara Liselotte & Victor. Inte bara mamma & pappa som man så lätt känner ibland. Men det är verkligen det underbaraste vi gjort, att få dessa små härliga töser♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling