Dagens fångst

Hej
Ja idag var ju vi töser i familjen med mina föräldrar in till Uppsala vilket var supertrevligt. Blev ett besök till IKEA där jag köpte ramar till fotoväggen som ska byggas på & även en nattlampa som vi hoppas kommer till användning. Kan ju vara skönt att ha när man byter blöja på kvällen när lillan halvsover. Matningen nattetid är det inget problem med då hon oftas äter en gång & jag har riktigt bra mörker syn så där behövs den inte =)

Sen begav vi oss vidare till Willys där vi tog vara på deras blöjerbjudnande. För er som har missat det så är det just nu 3 för 2 vilket verkligen är super.Gäller till  6/2. Så jag köpte 3 förpackningar till Léone & mina föräldrar tog 3 till Lilly. Så just nu ser det ut så här hemma hos oss
 
Härlig syn =) Sen tror jag att vi kommer vara så fräcka att det kommer hamna 3 till förpackningar i vagnen när det är dags för storhandling i veckan som kommer. För blöjor får man aldrig för många av även om stora tjejen här hemma nu vill börja träna med pottan.

Ja så mycket mer än så blev det inte idag tyvärr. Hade gärna hoppats på en tur till gränby då jag ville kolla in lite kläder men vi får ta det en annan dag helt enkelt. Kanske kan älskade Sanne övertala min man till en tur med henne & Niclas =) Miss U♥


Kommentarer
Postat av: Malin & Elise

Synd att man inte har willys närmare.

2011-01-25 @ 20:56:51
URL: http://malinmedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling