Fixar-fia =)

Hej
Sorry för dålig uppdatering. Har haft fullt upp med en massa saker som har fixats =) Igår var vi iväg en snabbis till Uppsala där vi besökte IKEA där vi köpte nya klädhängare till hallen. För det är ett av mina projekt som jag har fixat med dom senaste dagarna. Har nämligen målat ett skoskåp som vi har haft i förra huset men som bara legat sen vi flyttade hit vitt från ek. Jag har näligen börjat få panik när jag sett hallen då alla skor legat överallt. Hate it! Så igår köpte vi som sagt nya klädhängare som skulle matcha allt nytt där inne så nu är hallen jättefin =) Det enda som fattas är nya handtag till skåpet för dom förra är i ek som det passar inte längre.

Och idag har det sista av möblerna klara så nu har vi möblerat om lite här hemma för att det skulle passa in riktigt fint. Är så himla nöjd med hur allt blev. Här har ni resultatet:

Här är nu våran stora tjejs hörna =)

Här är alltså resultatet av hur stolarna & bordet blev. Supernöjd med den diskreta gråa färgen. Men nu har mitt fixar behov växt sig stor så nu vill jag göra om överallt =)


Kommentarer
Postat av: sandlådan

Jättefint! Även om jag gillade den ursprungliga turkosa (?) färgen på stolarna också, den var lite käck. :-) En fin blogg du har.

2011-01-31 @ 11:32:34
URL: http://sandlada.blogg.se/
Postat av: Malin

Va fint!! Jag tyckte också att den turkosa var lite cool dock, men det beror ju på var man hade tänkt att den skulle stå. Önskar att jag var lite pysslig jag också när jag ser hur fint och kul andra får till det.

2011-01-31 @ 12:24:07

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling