Fixar tankar

Hej
Här hemma är det just nu en massa fixar tankar som snurrar runt i mitt lilla huvud. Det viktigaste är just nu 2års kalas & dop tankar. Men sen funderar jag även på vårat hus som jag längtar tillbaka till som nu ligger ute till försäljning igen. Och en massa annat. 

Dopet är det ju allt kvar som ska fixas. Datum, vilka som ska komma, vart vi ska vara mm. Har visseligen ett par datum som vi funderar på men vi har inte kollat upp något än. Och till tårtan har jag ett par tankar så vi får se när allt blir helt enkelt =)

Och Lillys kalas då. Jag vill ha ett för familjen & ett litet barnkalas. Helst skulle jag vilja ha ett litet kalas för henne på nickis lekland som ligger i Uppsala så alla barnen skulle kunna leka & ha superkul men man kanske skulle kunna fixa bara endå =) Vi får helt enkelt se hur det blir. Och här snurrar det en massa tankar runt tårtan då jag vill göra n riktigt fin nu när hon kan uppslkatta den nera än förra året.

Ja tänk vad mycket det får plats i ett litet huvud =)

Jag med min stora tjej på nyår. Tänk att hon fyller 2 år om några få månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling