Lördag

Hej
Idag är det äntligen lördag & den dagen jag längtat efter hela veckan då V jobbat heltid nu då min bror + tjej varit utomlands. Men det blev interiktigt som vi hade tänk oss. I torsdags kväll kände jag att jag mådde lite illa efter att vi ätit tacos men tänkte inte mer på det. Trodde helt enkelt att det var gallan som spökade igen. Senare på natten blev jag lite sjuk & spenderade natten mellan säng & toa. Under den tiden spydde lilla Léone även ner sig en hel del. Så på morgonen efter att V åkt till jobbet så kom min mamma för att hämta Lilly så vi kunde sova lite för att jurera oss vilket hjälpte. Sedan dess har vi mått super. Men igår när V kom hem från jobbet startade det hela för honom istället så idag är han hemma själv & vi tjejer är hos miona föräldrar. Så vi hoppas att hon mår bra när han kommer för att hämta oss senare. Verkar vara något dagsvirus vi fått helt enkelt skönt nog.

Tänkte ta & kolla mer er om ni är sugna på att jag ska blogga om något speciellt eller om ni saknar något här på bloggen? Är alltid härligt att få lite feedback så man vet vad man ska förbättra mm =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fler bilder på de söta små tjejerna skulle va kul =)

2011-01-16 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling